Ik ben een factuur of bonnetje kwijt wat nu?

Om de btw rechtmatig terug te vorderen is er een aankoop bon of factuur nodig. Als deze kwijt is geraakt kunt u dit kenbaar maken in een reactie op de mail met de overzichten van de ontbrekende facturen. De kosten

Wanneer moeten de inkoop facturen aangeleverd zijn...

Wij streven ernaar om de administratie up to date te houden. De voorkeur heeft directe aanlevering bij ontvangst van de factuur. Het is ook mogelijk op een vast moment in de week aan te leveren. Halverwege de maand wordt een

Welke gegevens moet ik opsturen?

U levert de inkoopfacturen aan doormiddel van een foto, mailadres of website. Verder levert u een maal per jaar de benodigde gegevens aan voor de aangifte inkomstenbelasting. Verder ontvangen wij de gegevens automatisch door diverse koppelingen zoals verkoopfacturen, digitale bankafschriften

Speciaal voor de Ondernemende Vakmannen Ook geen zin om in de avonduren nog achter de laptop je administratie te doen?
Doe vandaag nog een aanvraag!

Navigatie

Volg ons!